jag är svartvit innuti

heyheyhey.
ska försöka tränga undan alla tankar och
berätta om min dag.
även om det är svårt.. 

nå . morsan, jag och johanna for och rida runt 1 .
efteråt for jag och mama och simmade.
årets sista dopp ?
jag har inte vart så jävla pepp på att simma alls i sommar
kanske börjar bli gammal ? :P 

nå sen for vi å hämta systeryster från dagis.
hon var galen som vanligt och jag fick fetaste rundturen i hela dagiset :b

på kvällen drog jag iaf till emma. vi satt på en trappa vid biblioteket
och poppade. går inte att förklara var det är nånstans menmen .
Sen kom en viss pontus nyyman och joinade oss. 

kvällen slutade på paf taket. drog hem rätt tidigt sen . 

fin kväll iaf :)

har vi alltid vart såhär vackra ? :D

*yeah vad jag är cool* ;)

bilderna snodde jag av min chey >;D

nu ska jag tröstäta chips och tänka på min älskling.

Du finns alltid inom mig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0