jag saknar dej , men det är okey för jag vet att jag snart ser dej igen ♥

hey ,
idag har vart en tjaffsdag.
Helt onödig och endast jobbig
bråkat med mama typ hela dan.
Hon hotade t.om att jag inte ska få nån katt.

Men sen löste det sej och vi for ut och rida.
i en å en halv jävla timma. barbacka dessutom
Snacka ont i arsle jag hade sen :b 

Resten av dan har jag inte gjort någonting alls.
Funderade på att fara till pontus men jag velade för
länge så jag sket i det. 
Ganska skönt att vara hemma en kväll. ovanligt nog.


Och imorn äre förjävlig måndag igen D: 
Hur fan ska man orka?
Men det har iaf vart en riktigt bra helg tkr jag :3
inte föratt jag gjort så jävla mkt . 
Men endå :) 

peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0