I'm all messed up

hey hur mår ni?
jag mår uuselt !

krappis såsatan och har ingen koll
på allt jag gjort igår. mumma

men kvällen var rolig :)
först var emma och jag å loda vid select och löken
sen drog vi te kvarnen och träffa tobbe,pontus och simon
satt där ett tag och hade trevligt och sen drog vi till lilla holmen och blev där
resten av kvällen . där var det massa fylla, spya och spanjorer ;D 
blev å sova i vkalmare sen. 

idag är det dock mindre roligt.
man mår som man förtjänar alltså D:

vart på konfirmation idag åxå.
nico konfirmerades ju.
och på konfirmationsblablabla hos han sen . 

ikv har jag inte bestämt vad som händer.
kanske drar till stan om jag orkar, ehe

förresten har jag världens bästa kompis :D 
fick (låna) en LG av pontus och jag är kääääär i den
finaste telen jag nånsin haft
tack vännen :D ♥

konfirmation

typ dagens innehåll :P

peace!

Postat av: amanda

sluta va så himla feg :) om du vill nåt, säg det face to face lr låt bli .

2010-08-14 @ 19:10:23
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0