Ingen kan vara nere med en ballong!


Heyheyhey.
idag har jag mest chillat hemma på dan .
fan va lat jag börjar bli. stiger int upp före 3 typ
hur fan ska jag orka med å stiga upp astidigt när skolan börjar? D: 

Iaf, moppade iväg till stan och träffade pontus sen
vi typ trallade omkring lite ewerywhere och hade allmänt trevligt
sen kom tobbe och simon och härja. och sen for jag hem 

Lånade en tändare av en typ på pubettan för min hade slutat funka. 
amanda: hej , kan jag få låna en tändare? 
typ 1: jo absolut! *tar fram tändare* om jag får en kram ? 
amanda: skrattar medan typ 1 tänder min cigg
Typ 1: får jag nån kram då?
typ 2: jojo ge han en kram , han är på lite dåligt humör så han behöver nog en kram av en vacker flicka!
amanda: *ger han en kram*
typ 2: får jag åxå en ? :D 
amanda: hahah okey , *ger han å en kram*

Hahaha :P 

nå kvällen var fin :)
såhär ser man förövrigt ut nuförtiden 

peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0