We gonna take a boat to the end of the world

hey ,
gud va skönt att komma hem och ta av sej håret .
haha fan va sjukt det låter xD 

nå idag har vart chill somfan.
vaknade runt 3. sen sydde jag lite på julandas klänning
som hon ska få i födelsedagspresent.
sen har jag typ duschat å sånt. 

drog till stan och träffade min kära fru, hanna på kvällen.
Chillade omkring lite överallt och sen hittade vi en viss pontus åxå
så han joinade vårt lilla gäng. kvällen slutade på bibbatrappan.
Hanna drog hem vid 10 så pontus och jag satt och tjaffsade om allt möjligt
i nån timme och sen drog jag hem . riktigt treevligt :)

frågan är bara, vad fan ska jag hitta på nu ? pigg somfan och inget att
göra. folk går å lägger sej så tidigt nu för tiden så har ingen å prata
med heller . peeeh . 

men nä fick just höra en skithemsk sak D: 
Hoppas du klarar dej !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0