I'm mentally walking on the beach, getting my feet wet and drinking a Margarita. Now it's all better.

jadu .
första dan i skolan avklarad . KATCHING.
och nu är det bara sisådär 5000 dar kvar.
PEPP. lr så int -.- 

Nå men dan idag var ba 3 timmar och rätt chill
Imorn blir dock värre 8-3 Yeiii!
och jag vet inte vad jag ska ha för tillval hlr.
Var ju meningen att jag skulle ha bild men
nu hade dom ändrat det till MUSIK .
aldrig i livet sa jag .
så nu får dom allt ta å fixa så jag får bild. 

efter skolan for jag å köpte kalender.
hittade tillslut en någorlunda vettig.
ångrar dock att jag inte köpte en i swe när jag var där D:
ikväll har jag typ. vart på select. haha händelserik kväll (y)
dock hade polisen typ mopperazzia :O 
haha en av poliserna höll på i säkert en halvtimma med att försöka få igång en PV :b
det var lite humor . 

sen vart jag fedt opepp på allt och drog hem .
Can you get to my soul,
I'll make you lose the control,
I'll be your sun in the night

Just come here inside
I'm playing with you
I'm falling for you
When i look into your eyes
I just know you tell me lies

FUCKING peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0