skrivet för 2 timmar sen typ :p

heyheyhey.
Nu börjar dagen dras mot sitt slut igen
fattar inte att jag lyckats fördriva hela dagen utan att
ha speciellt långa stunder av tråkighet.
HEMMA. ;o
Nå men de e ju bra det.

Nå som sagt har jag varit hemma hela dagen .
Systeryster fyller ju år idag , GRATTIS SÖT ♥
så det har vart kalas här.
tårta <3 ;)

Vid 4 for jag och rida.
länge sen jag red själv faktist. Toddeknodd var jättesnäll.
om man bortser från lite krångel i hagen. :b

Medan jag vänta på mat satt jag å lekte med bloggen,
som jag ofta gör när jag har tråkigt. ^^
Som ni ser är bloggen lite annorlunda nu
Alla bilder i headern förutom glassen och bilden på mej
i rött linne är emmas.
tänkte ge bryden lite cred :)

Efter maten for jan-erik och jag och hyrde film, 
Påven johanna . 
Hoppas på att den är bra!
När vi kom tillbaka käkade vi kräftor , 
Mumma vad gott det var ! :D 

Men nu ska vi se film så nu är det slut på dethär inläggen 

peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0