All I can say is I'll always trade me for you

.                           .                                   .                     
Heyheyhey.

är sjuk somfan och var hemma igår.
Tvingade mej till skolan idag iaf. 

uschusch vad tungt det var. men bättre
än att ligga hemma och dö iaf. 

dagen var typ 2 timmar svenska -> matte -> historia -> 2 timmar gympa
mysigt.
kunde verkligen inte nånting på matten.
Allt pär sa studdsade mot mitt huvve och flög iväg åt samma håll det kom
Helt luddig i hjärnan D: 

efter skolan for jag heim. sen for mama och jag iväg till stan
och hämtat mina H&M kläder ! :DDD 
och så köpte mama foundation åt mej å :>

ikväll drar jag till pontus och käkar maränger tror jag ;D 
hähä 

förövrigt vill jag ha förslag på BRA&COOLA kattnamn eftersom Kissemiiisssen kommer på måndag :DDDDDD fattar int att jag väntat på den i snart 10 veckor :O
men dom namn jag kan tänka mej än så länge är :

1. Sativa
2. Cola
3. SKITZ
4. Sarinja
5. Polka

Tell me what you think!



Postat av: Anonym

Snusse!

2010-08-25 @ 18:03:45
Postat av: alexandra

Skitz! 8D

2010-08-26 @ 16:25:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0