you're poison running trough my veins

heyheyhey ,
nu håller jag på å småpacka lite typ
och ..
näej jag kan inte komma på något
vettigt att säga.
det har vart massa tjaffs här hemma nu
när jag kom så jag vet inte ..
du får mej att känna mej värdelös

kan ju iaf berätta vad jag gjort ikv .
Nå först drog jag te emma .
sen for vi te västerkalmare. Där vare lite folk
typ , frigge, ib&ig , linda och ninnie
Sen färga emma och jag håret !
blackblackblack!
sen drog vi iaf te heidi på party men jag
måsta dra hem ganska snabbt..
-
håll på å köra på en igelkott påvägen hem förövrigt
fatta rädd jag blev, var typ nån cent ifrån DDD':
-
och imorn taggar vi kolmården!
ska fara m farmor&farfar och paulin (min kusin)
kommer nog bli kuul :) shopping i norrköping fanns det tid för
åxå !
tycks ? :)
dissa håret annars xD OFIXAT!
peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0