A good laugh and a long sleep are the best cures in the doctor's book.

godmorgon ! .. eller? 

Nå men lite eftersom jag legat och sovit sen jag kom hem,
funderar på hur man ska kunna sova i natt .. 

Idag är det onsdag och jag är alltid lika trött då. förstår inte
riktigt värför, så jobbiga timmar är det inte. Men skolan har
bestått av doris och åter doris, lite matte och sen gympa på slutet. 
Hade simning vilket faktist var rätt kul .. Synd att man inte kommer
sig för och simma oftare . 

efter skolan hade vi övning och det flöt på ganska bra nu :) 
inte så mkt tjaffs . 

Imorn vet jag inte vad jag ska göra , vara med pontus bara han har tid ! :O^
Har inte träffat honom sen i söndags >:

Har iaf äntligen alla mina julklappar klara ! :D 
fatta skönt d känns , ingen mer stress :) 
Dock måste allt slås in ännu.. 

Men nu ska jag sova vidare, eller se på vänner lr nåt. 
pyss





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0