året 2010.

Vet att året inte är slut än men jag har tråkigt , :b

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
kentkonserten, julfestfixningen, 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
oj, kommer inte ihåg mina löften riktigt men tror ett av dom var att bli bättre i skolan och det håller jag väl på å kämpar med så det borde väl räknas ?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej . 

4. Vilka länder besökte du?
Sverige&egypten 

5. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
hm.. jag tror inte det. eller ? 

6. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
25/7 - kentkonserten och 5 september <3 

7. Vad var din största framgång 2010?
hm , Nia i svenska ? 

8. Största misstaget?
ojoj det blir en lång lista, men största ? finns några grejer som poppar upp men dom är
nog väldigt privata.. 

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
fick en extrem bakterieinfektion och hade hög feber i 4 dagar och sen har jag ju vart sjuk typ hela tiden. 
Men skadat mig vet jag inte om jag gjort. 
10. Bästa köpet?
katten , totaly! 

11. Vad spenderade du mest pengar på?
cigg, sprit , godis , shopping typ :p

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Oj det finns mycket, min pojkvän , kentkonserten , när mamma och jag reste till egypten , när dt var säkert att jag ska få åka på mcr konsert, när jag fick min moped , and so on

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
sean banan - skaka rumpa , raising my family , känn ingen sorg för mig göteborg- håkan , petter- logiskt&längesen, volbeat - still counting och asmånga fler!

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare helt klart !

15. Vad önskar du att du gjort mer?
jady , vart snällare mot mamma kanske

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
oroat mig, haft ångest , 

17. Hur tillbringade du julen?
Kommer tillbringa den hemma med familjen och med p på juldagen :)

18. Blev du kär i år?
ja , så kär det bara går. 

19. Favoritprogram?
True Blood, The Vampire Diaries, grey's anatomy , friends

20. Bästa boken du läste i år?
hm väldigt svårt att välja , alla marian keyes böcker åtminstone, sen har jag säkert läst massor m annat åxå. 

21. Största musikaliska upptäckten?
the hoosiers , 3OH!3, eminem , håkan hellström

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
moped :)

23. Något du önskade dig men inte fick?
önskade mig inte så mkt mer

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
hm .. var det då jag hade bullkalas med emma och liewen kanske ? jag tror det. 

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år?
hm , om min moped inte gått sönder, om jag skulle fått fara på håkan hellström , om jag inte gjort saker jag ångrar . men det har varit ett bra år :)

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
jadu , lite allt möjligt , blandat och roddigt , haha :p

27. Vad fick dig att må bra?
egypten, sommaren , pontus :)

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
hm, daniel craig ;$ alexander skarsgård , taylor lautner DD: 

29. Vem saknade du?
hm , många lite nu och då , folk i egypten 

30. De bästa nya människorna du träffade?
hm de bästa ? pontus and the gang :) sen en milion andra åxå!

31. Vad fick dig att må dåligt?
massor med trassel, mkt tankar, 

32. Årets bedrift:
hum , jag vet inte riktigt . 

33. Årets bittra:

sanningen ? 

34. Årets bästa semester:

egypten !

35. Årets nytillskott:
kakan , alltså katten

36. Årets förlust:
råttorna såklart, 

37. Årets vuxenpoäng:
jady , inte vet jag inte om jag får så många där :p

38. Årets fysiska förändring:
noll zero zip, har inte ändrat vikt sen 6an och längden höjs inte mkt den heller

39. Årets insikt:
här är det väl meningen att man ska säga nåt awesome men jag kommer inte på nåting alls :o 

40. Årets fest:
Lill-ängen! helt glasklart .



nu ska jag bädda ner mej i sängen, gonatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0