en perfekt jul

Nu är kalleanka färdigtittat, julmaten uppäten och tomten har gått
för längesen. Det ända som är kvar av 2010s julafton är att se på
tomten är far till alla barnen ;) 

Som rubriken säger blev julaftonen awesome !
Jag fick min älskade systemkamera och jag kan inte
sluta le. 

Julklapparna av min pojkvän var underbara även om jag tkr att
han slösar lite väl mkt pengar på mig ibland. haha :b
Prinsessan älskar sin prins

Det jag fick i julklapp är detta: 
* en datorväska
* yllesockor och vantar
* en ask geisha och en chokladstång
* underkläder och sockor
* en liten gullig bok om döttrar av min mamma 
* vampire diaries bok
* ett nytt täcke! myys
* kent singstar, 2 par hörlurar och en tiara (ahhw! :3)
* SYSTEMKAMERAN ! 
* shampoo och balsam
* 30 euro

tror det var allt :)
riktigt nöjd ! sen ska jag  ju få av farmor och farfar på söndag åxå :P 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0