I was just thinking, if it is really religion with these nudist colonies, they sure must turn atheists in the wintertime.

hejhopp . 
Jag suger på att blogga som vanligt :P 

Imorn är det julafton. eller ja igentligen idag då . 
Hoppas verkligen jag får en systemkamera i julklapp ! 
Då får ni bereda er på att bloggen kommer
förvandlas till mer en fotoblogg tror jag.

Vet lixom inte vad jag ska skriva som intresserar folk mer . 
Visst kan man skriva om dagarna åsådär men det blir rätt tråkigt
i längden . vissa dagar känns det som att jag har Massor att skriva
om men för det mesta är det bara tråkigt :p 

Nå men nu är dt jullov iaf . Känns helt sjukt att halva nian redan har
gått :o Det är nog som folk säger, nian är det roligaste året i högstadiet. 
Händer så mkt hela tiden och man känner alla så mkt bättre. Men samtidigt
är det jävligt jobbigt eftersom man inte har råd att slacka sig igenom allt utan verkligen
måste plugga.. 

Nå idag är det ju dan före dopparedan ;) Jag har mest legat i sängen . Och så
har jag ju varit och rida åxå , vilket var iskallt. höll på att förfrysa mina händer och
fötter typ D: nu ska jag nog lägga mej i sängen igen och längta till imorn :D 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0