Leave the train where the fallout lies Watch it grow with the tear-stained Just to keep you safe tonight

hej . 
förlåt för fruktansvärd uppdatering. 
Har inte hunnit med. 

Igår var mamma och jan-erik på julfest så jag var ensam hemma . 
Pontus kom hit och höll mej sällskap. Vi kikade film och lite sånt. 
Sen var vi ut och tog in hästarna. Pontus tyckte det var hemskt och kallt och
dessutom var han övertygad om att hästarna skulle äta upp honom . Stadsfjolla ;)
Han sov här sen. 

Idag har vi chillat i sängen halva dan och sen drog jag med pojken till stallet
igen. Stackarn. For ut på en kort skrittrunda i blåsten. Kallt som fan var det. 
Pontus trallade på bra han med. Toddy tyckte dock han var långsam och tänkte
käka upp hans telefon. Haha

Ikväll blir det pepparkaksbak med familjen. Tur att jag har en entusiastisk syster som
kan baka istället för mej, jag kommer i princip.. käka pepparkasdeg :D 





ha en bra lördag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0