sista dagen på 2010 :O

Hejhopp. 
Sista dan på året nu. shit vad det går snabbt . 
Nyår ska firas med pojken och gänget och mycket saft ;) 
Fast före det blir det väl middag med familjen -.- haha 

Igår var vi och kikade på hockey, rätt seg match om jag får
säga det själv men jag fick ju iaf öva mina fotokunskaper. ^^

Sen drog vi till ög efter det. Jag fick spela cod och jag måste
säga att jag är fruktansvärt bra :D Lyckades väl döda en eller två typ :P 

Men nu måste jag väl gå i duschen och börja fundera på vad jag ska ha på
mig. Tänker nog inte vara så värst fin eftersom det blir så jävla kallt om man
hamnar ute. Ska försöka ta kameran med mig men får se hur mkt jag plockar
fram den, vill inte att den ska gå sönder precis D: 





bilder från igår

Men nu kallar duschen . PUSS !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0