jasså det sparades som utkast iaf ! :O

FRÅN I FREDAGS

Hej hopp . 
sitter hos väldens bästa pojk och det börjar luta mot sängen
snart tror jag bestämt. Vi ska ju till sverige och shoppa/julhandla imorn :)
ska försöka hitta en julfestklänning + saker till julfesten och så ska jag
handla julklappar. Kommer nog bli najs!

Idag har det inte hänt så mkt speciellt. I skolan vare inget annat
än julfestövning, kommer ha mkt sånt den närmaste tiden. 
När jag kom hem for jag och rida. Kallt och mörkt men det måste
göras. Hata att rida nu på vintern när det blir mörkt så fort , och kylan är ju
lite jobbig om man säger så. 

Ikväll har jag och emma vart här och chillat. Mkt sjuk humor om man
säger så men ska nog inte börja dra upp nåt av det eftersom ni inte
kommer fatta ett skit. Haha :p Grisigt bra alltså ;)

Nåt mer vet jag väl inte . Imorn blire swe som sagt och sen sover jag väl
här tror jag . Och så äre julfestövning på söndag. 

Ha en trevlig fredag , även om den i princip är slut nu, förutom för
er partygrisar såklart !







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0