It ain't about all the friends you've made But the graffiti they write on your grave

Hejhopp. 

vart lite segt med uppdateringen nu eftersom jag ju var
till sverige m pojken igår . Var jättemyys, spec när dt
började skymma och alla julljus kom på. Dock massor med folk,
man vart typ yr i huvve. :p Fick i princip allt jag skulle ha handlat så dt
var ju nice :) Men nu är pengarna slyyyt :p

Idag har vi legat i sängen till typ 2 -3 på dan xD ganska awesome tycker jag ;) 
Sen har vi spelat mario några timmar. Aktiv dag skulle jag säga. Men så ska det
vara! Käkade middag där och sen drog jag till skolan på julfestövning . Väldigt
rörigt alltihop men det finns grejer som sitter som sten åxå :) Men lite mer övning så
blir det nog bra ! 

Nu ska jag snart lägga mej i sängen och kika på f.r.i.e.n.d.s. Fick ju alla 10
säsonger av min älskade pojkvän i fredags. Ibland(hela tiden) är han aldeles för
snäll. jag älskar dig



pyss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0