If you surrender to the wind, you can ride it.

"-jag tror dom är kära för dom pussas å grejer, HELA TIDEN!
Och vet du vad dom ska göra när dom blir stora? dom ska.. neej de fick
jag inte säga för det var en hemlighet! *fnissfniss*"
"hmm kanske dom ska gifta sig?" 
"hihihihi jaaa hur visste du de? hihihihi"
~ julanda 5år

Heyhopp. 
Idag har endå vart en okay dag. Om man summerar. 
Skolan var rätt chill. På studietimmen gjorde vi pynt till julfesten
och på matten byggde vi med klossar. 

Efter skolan var det övning men man kan nog inte kalla det övning
eftersom det var ett enda kaos alltihop. Orkade inte vara kvar
där eftersom det endå inte hände nåt vettigt så jag drog hem med
3 bussen . 

ikväll har pontus vart här och det gjorde verkligen min dag. 
Förstår inte att man kan tycka om någon så mkt , jag undrar vad jag
riktigt skulle göra utan dig.. ♥

Imorgon är det fredag och med den årets sista vettiga skoldag. Helt jävla sjykt
att året snart är slut .. Hoppas på ett bra år iaf :) 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0