Winter is the time for comfort, for good food and warmth, for the touch of a friendly hand and for a talk beside the fire: it is the time for home.

Hej ,
dålig på dedär med uppdatering nu igen men det är så mkt hela tiden D: 
kan väl börja med att prata på om helgen en stund.

nå i fredags var pontus och jag endast hemma hos honom och spelade mario,
kikade på robinson, såg på film och myste. 

Lördagen såg i princip likadan ut. familjen nyman hade lite gäster åsådär
och sen kikade vi på robinsonfinalen :O Erik vann och det sög ju lite eftersom jag
ville att criss skulle vinna .. Men det var ju bättre att erik vann än att helene vann iaf
för enligt min åsikt är hon en riktigt bitch! :p 

Söndagen var åxå väldigt lugn, lagade pepparkakshus med viveka och cajja och sen
chillade vi mest tills jag fick skjuts till skolan . Julfestövning.. Gick helt ok , vi börjar
få kläm på det någorlunda nu iaf. :)

Helgen var iaf jättemys :3 Älskar min pojkvän. Älskar att ha nån att tillbringa sånnahär
helger med utan att man får tråkigt. Förra vintern söp jag i princip varje helg och jag
fattar inte hur jag orkade. Men vad skulle man annars göra ? sitta hemma fanns inte högt upp
på listan iaf.. 

Idag har det varit julfestövning hela dan. Lite mkt trassel hit och dit men det blir förhoppningsvis
bra. Vi har ju bara generalrepetition imorn kvar och sen är det julfest på kvällen och då måste
allt sitta. D: 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0