I'm flying

jag tycker väldigt mkt om dej !♥

tjoooaaah :D
jag är väldigt glad idag (:

skrev inte igår nej. jag var lixom för lat D:
de va lite sorgligt. nåja. 
 
hände ändå typ inget igår. som jag sa, ge mej lite action D:

Men idag då. skolan va väl helt okay. inte såå jobbig. lr okej hissan höll jag
på å dö på menmen .
Sen skrev jag engelska provet idag med. ursäkta att jag skryter men det gick sjukt bra :D men när det
känns så brukar det väl faila och tvärtom men man får väl hoppas på de bästa.

efter skolan va jag iaf m oliiiver ((: <3

och nu ikväll va jag te paulina och såg på barnhemmet (en film) gosh va bra den var! en av dom bättre skräckfilmerna jag sett faktist . sevärd!


nu försöker jag plugga liite smått men konsentrationen far ganska snabbt.. uschhh!


  från filmen

aooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0