tack för veckan <3

heippa.
igår var lite crazy, tror inte ni vill veta nåra detaljer..
Liewen kom iaf å hämta mej och sen for vi å plocka upp ewwe och emma
sen for vi te yasmin men de va slött så vi for bort därifrån och snurra nåra varv
på stan , sen för vi tibax men då sku alla därifrån så vi for te nån roth (mark levengood enligt mej :b)
vet inte riktigt men vi for te liewen i nåt skede men sen for vi därifrån och så hamna jag i godby sen iaf.
sov där sen då..
jag gjorde massa skit somvanligt , och jag vill ba säga förlåt till alla..
höll på å tappa bort min jacka men tomas hämta den, tuur. tack !<3
idag har jag mått dåligt somfan. haft parfymkrig me anthon XD så nu luktar jag kanske
iiinte så gott :P  for te stan och sov på asads soffa sen :P sen for jag till dinos och käka
och nu ska jag ligga här och deppa ett tag.
peace out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0