kitteeens <3

hejhallå vad snuvig jag är D:

alltså idag har det typ inte hänt NÅNTING D:
Ge mej lite action?

Nåmen efter skolan var jag m oliver en sväng. vi gjorde typ nada. Men d va nog trevligt iaf (:
Sen for jag hem m 3bussen. Men d va lix ingen buss utan en minibuss mera .  läskig D:
men jag överlevde iaf :P

när jag kom hem käka jag massa passionsfrukt :3 Dt är grejjor det! haha

btw har jag blitt otroligt sugen på att skaffa kattunge! så underbara. jag älskar katter ♥ helst skulle jag vilja ha en sphynx(nakenkatt) men dom är så jävla dyra D: Men nångång ska jag iaf ha en sån (:      men det kanske blir en liten bondis i sommar :D om jag lyckas övertala morsan dvs.. haha 



  Jo de är min bild :)


aooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0