Yummy Yummy Yummy

hejhopp joo!

Idag hare vart en okej dag tkr jag nog. Vi hade nollan/skopan på
matten. annars va skolan typ som vanligt. tråkig med andra ord
2 timmar historia är inte riktigt min grej D: och så hade vi ju historiaprov åxå.
Det gick nog helt okay endåå. (: hoppas på en 8a iaf men tror väl knappast de

Efter skolan va jag m chuuulia :D <3 vi gick te svarta katten :)  det var myys :*
vi gick te stan sen å va allmänt barnsliga ;) amanda♥hennes chulia :*

sen på kvällen kom världens bästa oliver hit :* dt var allmänt sjukt mys :) Och
som vanligt gjorde vi typ inget ;) haha vi är latast :D
du är underbar&fin&söt& bäst av allt, du är min

När vi hade skjutsat hem oliver så sku morsan tanka. Och JAG fick göra dt! haha jag är otroligt bäst på å tanka! :) ((;;

nåå imorn äre nå temadag i skolan ;S verkar tråkigt men man får väl hoppas på de bästa..

nej jag orkar inte fixa till en bild, de e för seeent D:

gudnatt babes.

aooow

Postat av: annina

hahha jag börjar känna mig allmänt tjatig, men jag skulle upsskatta att få bilderna ngn gång , haha :D

<3

2010-02-12 @ 20:33:49
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0