I wont be afraid

just as long, as you stand , stand by me

hejhopp.

idag har nog varit världens slöaste dag. men åxå världens mysigaste :))
Legat i olivers säng från 2-5 . haha. men det var fedt mys :*

nu sitter jag å flabbar åt min otroligt seriösa morsa :D sis for just . semesteer !

förövrigt skäms jag väldigt mkt. För oliver är förskyd och vem ha smittat ner han, jag såklart ): stackarn <3

vad ska man mer hitta på å skriva om då? nå jag ska försöka sluta röka kanske man ska skriva (:
Får se hur dt går ba.. 

 men nu har jag int så mkt mer å skriva så jag bjuder på en gammal cambild . fint va?   haha .

men nu ska jag dra vidare.

aooow


Postat av: Malin

Du har fått en award! Kolla min blogg. :) <3

2010-02-08 @ 14:44:41
URL: http://maliin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0