I'm high as a kite

tjaoo!

idag ha gått snabbt. konstigt nog går måndagar skitsnabbt :O
Konstigt me tanke på vad vi har för ämnen . fast dom e int så jobbiga endå..
Finskan gör jag endå inget annat än jävlas med adde på
syslöjden är väl jobbig ibland, men igentligen tycker jag faktist om syslöjd ;$ nu tkr ni att jag e störd men jag tkr faktist att det är rätt kul
historian är ju dödläge men man behöver oftast inte göra mer än att skriva lite på dom timmarna
&
svenskan är chill den med. svenska är lätt.

så inte så konstigt egentligen.

efter skolan var jag te oliver. Vi latade oss allmänt hoch såg på film. Flickan som lekte med elden. Den var bra. Fast jag tror inte oliver fattade så mkt för han hade inte sett första filmen. Men det va iaf fedt mys :*

Sen när jag kom hem vare plugga som gällde. inte för att jag ha pluggat speciellt mkt >.< Menmen. efter middan började morsan å jag baka kanelbullar ! :3 och nu ska vi just baka ut dom. mums

 röda havet i bakgrunden <3

oliver är en smurf ♥

aooow

Postat av: Oliver

SMURF??!?!? DDDD: <3

2010-02-08 @ 22:15:55
Postat av: amanda

hihih ;* smurfar är söta <3

2010-02-09 @ 17:06:47
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0