my world is on fire

how about yours?

vad gör jag hemma när jag borde vara på träning ? D:
övar på hissa såklart ! wonderful. Ba föratt jag alltid lyckas börja plugga först dan före provet -.-
Dessutom går det ju bra med konsentrationen. jag saknar oliver

Idag ha vart fedt jobbigt. Lr int va de så jobbigt föränn efter matten. Då fick jag ba massa ångest ångest ångest
och röksugen som satan var jag. och fittig. på allt och alla. uh

efter skolan var jag iaf te stan me annina och einar. Det var nog trevligt det :)
men på stan kan man ju inte gå utan att bli anklagad för nåt man inte är  :p
När einar å jag var på väg te magazin så kmr de en kille från åland24 fram å ba:
är ni tsm ?
vi: nee! :S
han: jooo de e ni ! :D
vi: neeej! :S

ofta man int sku säga att man var tsm om man var det då? ^^ och dessutom såg det inte ett dugg ut som att vi var tsm -.- kan man int gå brevid en kille på stan mer ? :P

Btw träffa vi världeeens sötaste hund! åh den va superduper underbart söt! :33 en pomeranian var det :)
Ha begär !



okejrå oliver, du är ingen smurf. Du är världens finaste :3 ♥

aoooow

Postat av: Oliver

((: <33

2010-02-09 @ 17:34:36
Postat av: annina

haha åland 24 ;)

pinsamt värre.

tur att det inte är en så populär kanal iaf!

2010-02-09 @ 18:06:51
URL: http://dalignamnfantasi.blogg.se/
Postat av: EInar

Hahaha

2010-02-12 @ 22:59:56
Postat av: Einar

Hahaha

2010-02-12 @ 23:01:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0