amanda är inte blond längre !

Hej

idag ha vart en himla lång dag. -.- Första dan i skolan dåva. usch fyfaaan. 8-4 dessutom. mums. Men vi fick sluta kvart över 3 ist för kvart i 4 :D såå najs :))
Men d va iaf trevligt å träffa folk man inte träffat på länge. ♥

efter skolan var jag m annina, nikita, saine och alesia. Sen kom julle å. men han va int nå länge. Sen klockan fem for jag te frissan å färga håret. :D fedt nöjd! Bild får ni imorn . Jag har ofixat hår å så :P

Efter dt var jag på träning. hääärla! saknat det. och trevligt att träffa alla människor där å :) vi har vår egen stil
träningen var lagom tuff. Men det märks nog att man inte tränat på länge!

jag har nästan gjort läxan. (a) Jag som sku bli duktig. men jag ha läst igenom d en gång iaf :b alltid nåt!

men gonaaatt .


aooow





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0