amanda goes stammis i mattishallens bakelsedisk :S

hej.
idag har vart en rätt jävlig dag kanske man kan säga. menmen

var m hanna och saine efter skolan. först gick vi te mattishallen. jag är typ stammis där. känns verkligen som att jag är där för ofta. jävla fetto jag är alltså! (y). sen gick vi till stan. träffade asad :)) han är tillbaaka nue. sjukt kul (:
pratade med han ett tag å sen gick vi omkring lite på stan. och sen gick vi till svarta katten <3 mumma! Men fetheten blir ju inte mindre med det. tur att jag ska träna ik.. :b

men sen sket det sej lite smått och jag blev så arg så jag skrek rakt ut när jag såg människan. jävla idiot säger jag bara.. ;@


tur iaf att det är karate ik så jag får avreagera mej lite..




aooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0