jag gör vad jag kan

drömmer mig bort

tjaaaah.

usch vilken jobbig dag dt var idag. vart orolig somfaan hela jävla dan. hör av dej , så jag vet att du lever..
och dessutom har jag varit sjuukt trött och massa jobbiga timmar i skolan. Men nä jag ska sluta klaga typ .

efter skolan var jag till stan m hanna & nikita. sen träffa vi ännu mer folk. gick mest runt lite hit och dit. köpte godis gjorde vi å. Å träffa shirko+ massa andra snabbt. sen har vi köpt godis åxå. å käkat pomfritt (nä jag orkar int skriva ^^) på hesburger . sen for typ alla hem vid halv 5 så nikita å jag blev ensamma. det var då vi gick te hesburger . träffa julle åxå.

sen gick vi å hyrde film, lr jag hyrde. en shopaholics bekännelser. måste ju ha nåt å göra ik. Det är fredag och jag tillbringar hela kvällen hemma :S :S hatar't.

juste. mitt hår är brunt :D lät bli md flit att säga dt. vad tycker ni dåå? :)

håller förövrigt på att nojsa på morsan att hon ska köpa pass/kent biljett till mej. helst pass då eftersom det känns lite onödigt att betala 50 e för å gå 1 dag när man kan gå alla 9 dagar för 75 e.. vet inte om dom ha höjt priset på dethela förstås..






btw.
R.I.P Nicke ♥ du var en väldigt fin gammal gubbe :*


aoooowww

Postat av: Gisela

R.I.P gullhunden min<33!

2010-01-09 @ 11:09:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0