hakuna matata

it means no worry, for the rest of your days

hejhallå

idag har dt vart en slöö dag. jag har packat en massa. fast jag kmr väl glömma hälften efter mej lr så :b
Men nu är kameran nerpackad. så ni kan vänta er en massa bilder när jag kmr tillbaka :D hoppas att jag inte glömt allt för mkt saker bara :b

sen har jag städat råtteburen åxå. -.- hatart. men efter egypten måste jag börja städa oftare för dom ska flytta ner till vardagsrummet ist. bara inte katten stressar dom för mkt. ska iaf prova.

sen har jag väl inte gjort mkt mer. råttorna har fått komma ut i några timmar iaf.

Imorn äre träning. :) Undrar ba hur jag ska orka ta mej upp och träna kl 11 :S haha. efter det ska jag luncha m paulina och sen ska jag träffa giiisela :) <3

och snart ska jag i duschen . för jag orkar verkligen inte duscha imorgonbitti :S haha.


aaaaooowww




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0