'jäkla ungar'

hejhopp.

idag har det vart rätt lungt. jag var liiite nervös att doris sku komma å skälla ut mej föratt jag skolka men jag klara mej ;>
Vi hade prov idag. Historia. gick väl okej antar jag. dt med ryssland gissade jag väl mest men annars så.
Hoppas ju på en 8a men det tror jag inte. 7½ kanske?

På gympan var vi te gnisten. arslet är väl lite smått dött men :b d var nog rolit. typ c:

Efter skolan var jag te minna :) vi gick te stan å köpte godis (y) jag skäms lite eftersom jag sket i att jag inte ska äta gelatin.. menmen . sen gick vi till henne å såg på harry potter och den flammande bägaren (; men hann inte se klart den för skulle till bussen sen.

hemma väntade massa trevliga h&m kläder på mej :D i love it !

Nu blir jag tokig.. trött är jag å ont i huvvet har jag å nu hittar inte datorn min ipod >.< Så jag kan inte lägga in musik. ;@ ;@ jag hatar elektronik.





lite bilder jag tog idag..


aoooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0