KENT <3

tjohopp.
Ny design igen då och jag är faktist nöjd. Passar mej mkt bättre än den förra.  tycker ni då?
Förövrigt tkr jag ni är usla på att kommentera -.- haha.

igår låg jag å såg på anna pihl till klockan 7 :b och sen steg jag upp vid 11 och jag är hmm. trött idag ^^
Kom just från stan. Köpte ny mascara och en KENT box :D :D Nästan alla album sen dom börja (y) Håller på å sätta in allt på datorn nue.

var m alesia på stan. dt va trevla :)

Ikväll händer ingentiiing. och nu ska jag spela pingu spel me lilsis ;;) lite snäll måst man ju va ibland :)

aooow

Postat av: julia ♥

jag gillar den nya designen (Y)

speciellt headern ;D

kram ♥

2010-01-05 @ 15:23:23
URL: http://thejuliia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0