official end of chrismas..

lite sorgligt men nu får man vänta på våren ist.

helluu.
nu är jag ensam hemma , spelar musik så det tar ont i huvvet och är lite rädd för att det ska komma julutsoparungar hit. tur att det inte bor så många ungar häromkring iaf. då kanske det inte kmr nån. :D

idag har dt vart rätt jobbigt. jag ha vart trött as hell. försov mej åxå. så det blev lite stressigt. och dessutom har vi ny duschslang så den är sådär styv å jobbig. så jag typ halft trassla in mej i den :b

Efter skolan var jag till stan. hade kinda tråkigt. sen träffa jag shiirko åså for jag till han sen. vi gjorde väl ingenting. men alltid lika trevligt att träffa människan :)

sen skjutsa dom mej till stan åså fördrev jag tiden på biblioteket i en halvtimme tills bussen gick. låna en bok till. av marian keyes. hennes böcker är skitbra :3 läs dom!

förresten har mitt H&M paket m sommar/vår kläder kommit :D tur att dom hann komma före vi far till egypten :D får dom på fredag :)

 
bara en bild på tha numberone sisters :D ♥


hejhopp.

AAAAOOOOW!

Postat av: Oliver

cooling systern

2010-01-14 @ 14:24:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0