Puss på utegångsförbud!

Hejhopp.

Amanda har utegångsförbud (y) men jag får iaf fara ut efter skolan. ska ha dt tills efter egypten ..
vf? för att jag for till ewwe och sen vägra morsan komma och hämta mej. för då hade hon tydligen sagt att jag inte fick fara te ewwe men d hade jag glömt. och sku jag int komma hem 11 sku jag få utegångsförbud i 2 veckor. Sen försökte jag fixa skjuts i en halvtimme och klockan var halv11 när farfar sa att han skulle komma. Men han körde ju från vårdö (y) så jag kom hem vid 12 sen. japp.

Annars var kvällen trevla :)

imorn börjar skolan :< :< :< JAG VILL INTEEEE!
fyfan . kan int fatta att jullovet redan e slut. tyckte vi just hade julfest...

Och jag ska klippa mej imorn. och färga håret :) en annan färg än blondt men jag säger inte vilken
det får ni see !

Och imorn börjar älskade karaten igen :* saknat den!!!


aoooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0