snart far jag :D

hejhallå

idag har varit en rätt bra dag faktist :) snart åker jag, bara nåra timmar kvar nu!, och det enda jag känner är ren lycka över att komma härifrån. Det ska bli så himla härligt!!

Fast förstås kommer jag sakna alla här! väldigt mkt ♥ Och dessutom kommer jag vara okontaktbar tills på fredag eftersom jag har spärr och det betyder att jag antagligen inte kommer ha nån teckning.. >.< Men ni kan ju prova ringa om ni har lust. Jag kmr nog både skriva här och logga in på msn lite nu och då. men inte så ofta.

men åter till idag.
steg upp vid halv10. tidigt så in i helvete! ;s  Men jag kom upp. Och sen bar dt av till dojon och träna. råttorna hängde åxå med för farfar kom och hämtade dom efter träningen. dom ska bo där nu tills vi kmr tillbaka :( kmr saakna dom!! nå träningen var (y). 2timmars pass är najs.

Efter träningen gick jag m paulina och käka på hesburger. trevla :)) och sen bar dt av te giiselaaa :) <3 vi gjorde inte så mkt. kollade på  the Xeffect. och åt glass :3 å lite sånt. Och sen for jag m bussen hem halv6.

Nu håller jag på å packar lite emellanåt. Undrar hur morsan ska få plats m sina saker (vi delar på 2 väskor) för jaa mina saker tar upp rätt mkt plats :b Men jag packar alltid för mkt grejor XD

nåja. imorn går väl båten vid 1 tror jag. ring å prata m mej på båten så jag int dör av tråkighet? (a) haha :)






Inget smink ;o DENI! haha



Älsklingspojkarna :* kmr sakna er!♥

kramen på er


aoooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0