kamelpartey

hejhopp!

gud vad svårt det är att skriva när folk sitter och babblar i örat på en när man skriver :O Jag snackar m julia och casper på skype :P

Idag har dt vart kallt så in i helvete :S Jag gillar verkligen inte vädret här alltså. ge mej egypten tillbaka?
Men alltså det är konstigt nu. för jag längtade hem när jag var där och nu vill jag bara bort. Bort från alla problem och allt nojs, all oro och allt. usch och fy.

Hade utveckligssamtal idag åxå. doris nojsade nåt om skolk men d bryr jag mej int så mkt om (A)
Och sen kommer jag typ sänka . fast jag skulle höja >.< damp på mej sj lr vad?

nåja. imorn äre fredag<3 Då kanske det händer något trevligt? ring? :)

Nu äre såhär att jag inte orkar skriva om resan så jag låter bilderna tala för sej själv :) Men det kommer upp en del bilder emellanåt lite sådär för jag har int ork att fixa alla nu :$

Men iaf here they are !


amandaa & ramses



samantha






amandaaas mamma






shakira <3







aoooow





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0