jag är tuffare än tuffast i stan ;)

usch och fy vad dåligt jag mår >.<

snuva, hosta, huvudvärk, mår illa , yr som fan emellanåt och allmänt trött. Men jag ska fan tvinga mej ut ik. jag ba måste. (:

med tanke på det ovanför har dt vart en sjukt dålig och jobbig dag. Skrev svenskaprovet idag åxå. gick väl okej. 8 fick jag. sku velat ha 9a men d är väl inget jag kan göra nåt åt mera. det var ju bra m tanke på att jag knappt pluggat menmen.

Efter skolan var jag m gisela och hanna å sen träffa vi lite folk. Och ik ska jag somsagt te staaden. jao jao.

nu ska jag väl se en film kanske . lixom voddler igår :D har inte provat se på film än men d finns massa filmer där iaf. Nice price ;)





aooow




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0