se dig aldrig om

tjoaah !

usch jag är helt slut D: snuuuuvig !!! hate it. men annars äre helt okay. ska väl tvinga mej te skolan imorn.

jag ska träffa en viss flicka imorn å. saknar henne somfaaan ♥

Och ikväll var jag te mormor å morfar. morfar fyllde 70 den 14 januari såå.. käka tårta som var fedt god (y) :D

föresten äre arsenal och manchester (eller?) som spelar fotboll idag. så man lär väl få höra massa nojs om vem som var bäst imorn :p som vanligt . haha . och huuur vet jag dt? jo såklart mina älskade kusiner -.- "nämen amanda ska du inte se på dethär nu!? det är ju ÅRETS MATCH!!"  -.- stort careface lixom .

nu sitter jag å myser m grabbsen :3 dom hälsar .

 


ursäkta kvalitén på bilderna men ja orkar int fixa ^^



aoooow

Postat av: emme

vad söta dom e :D

vad heter dom?

2010-02-01 @ 22:08:16
URL: http://josefinaemelie.blogg.se/
Postat av: amanda

visst är dom :)

sniff är den ljusa och mumrik den mörka :)

2010-02-02 @ 17:28:32
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0