även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

suck det känns som att dom här dåliga dagarna
har blivit för många.
du har lämnat ett stort hål i mej och jag tror inte jag fattat det förrän nu
bara deppigt deppigt deppigt.
-
Men imorn ärre fredag. ska försöka peppa upp mej lite
till dess iaf. lr om jag stannar hemma och peppar
för på lörfag ist.
fast nä, de e ju trots allt fredag.
så vad gör man .
-
idag har jag iaf härjat med grejer i garaget.
hade en sån därn "HIVA ALLT!" känsla. bara skit endå

men på lördag ska jag iaf sälja lite stuff på loppis. Hoppas
man får nånting sålt iaf. KOM DIT Å CHECKA.
finns allt möjligt. filmer och böcker och leksaker och porslinsgrejs
och spel och skivor och så vidare.
Står i din port står bara still
För en minut sen var du min
en tredjedel av den jag var går hem
för en är krossad, en är din
det här är slutet på vår film
peace !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0