greetings from tjotaheiti!

eyy dudes,
amanda är i sverige.
långt bort åt helvete. har åkt bil sen halv 8 imorse
YAY! .__.
-
men nu är vi framme där vi ska vara : vimmerby!
sitter i skrivande stund på en parkering och snyltar på en
stackares internet.
dock dör min dator snart vilket inte är så fint D:
-
min familj stack iväg till hotellet lr nåt och kolla var man kan ha bilen ,
lr nå sånt.
imorn äre väl astrid lindgrens värld som gäller ^^
ska ragga på jonathan lejonhjärta är min plan ;)
heheeee...
-
antagligen hör ni väl av mej igen , om jag hittar internet.
annars kommer jag hem på fredag.
och på lördag ser ni mej säkert raglandes omkring på stan
:D
-
ta hand om er .
och sakna mej inte för mkt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0