I throw my hands up in the air sometimes

saying AYO!
.
.
hallå.
idag äre jävligt vaarmt !
men de e najs..
..om man inte ska rida.
.
.
Marika och jag for då alltså ut och rida idag, och fyfan va varmt de va .
Både hästar och ryttare dog lite smått tror jag .
Men de va trevligt :)
sen har jag inte gjort så mkt,
nu funderar jag lite på att sätta mej ute , I SKUGGAN
å käka glass :)

Och ikv blirre städiin å träffa minna ! 
det var ett tag sen dee alltså .. 
hon,den jäveln ha ju gömt sej i turkiet och tyskland och alltihopa
.
Shit. hur kan det redan vara torsdag? Hur kan den här veckan redan vara
nästan slut? Den här sommarn bara rusar iväg som om de vore nån tävling
om vem som kommer först till vintern.
Snart är de ju fan augusti ;s
.
← virre ♥ vår nya häst :)
this is amanda danielsson signing out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0