Kaos med stort K.

nu är bloggen typ , annorlunda? :o
hähä, jag hade tråkigt.
Nu sitter jag å dricker en massa cola. så jävla sliiten.
usch ja

först gick iaf jag, annina och emma runt å leta folk och sen hitta vi
lite folk på kvarnen, satt där och drack typ och sen skulle folket spela vollyboll
Vi gick å satt oss vid ett bord å chillade lite. Jag höll dock på att
trilla av bänken 24/7 :b
.
sen gick vi till vollyboll planen.
var där ett tag och sen for vi till solberget.
kommer inte precis så ihåg så mkt av de jag gjort..
höhö
.
trodde jag hade tappat både nycklar och bankkort men med lite hjälp
hittade jag alltihop ^^
.
ikv vet jag satan int vad jag ska göra. antagligen va me emmuuuss :)
.
emmas bild från när vi var till eckerö ^^

vet inte om du sett det, men de liknar mitt shit
för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt, de jag bär på e svårt
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt
lovar o inte håller, det som driver mig finns där
jag gillar dom som delar mitt synsätt o flyger i min sfärd
kanske tappat det helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, å kommer på det
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med
.
.
this is amanda danielsson signing out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0