kärlek får man bara se

jag förstår inte värför du ska göra såhär. 
Du sårar mej så mkt, gör mej arg och ledsen och
gör så jag hatar mejsjälv.
jag tycker väldigt mkt om dej men inte mer än som en jävligt bra
polare.
.
Och jag kan inte säga nej för då blir du så ledsen. och det är bättre
att jag blir sårad än att du blir det.
för det är ändå jag som sårar.
även om det är ditt fel att jag sårar.
för det skulle inte behöva vara så.
.
det tar så ont så ont
Ett helt nytt ljus ger oss nytt hopp
Men även skuggorna blir större nu
Och inget är sig längre likt

I din värld av mörker syns dina brister, mina fel
Som sprickor där ljus kan tränga in
Och jag inser plötsligt, kärlek får man bara se
När tak och väggar rasar in igen i ensamheten




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0