låt oss resa nånstans, låt oss bli dom som försvann

hejhejhej ,
idag har jag.. vart till stan på dan och dött av värmeslag
träffa einar men sen sku han hem å äta så gick jag te hannas
kiosk och lalla, drack drip och var i vägen ungefär :b
Sen kom keevin och liewen så stod å prata m dom ett bra tag
.
.
LIEWEN E TILLBAKA :D
och de va jäättenajs å träffa han igen , så himla länge sen >:
synd att han far snart igen.. 

Nå men på kvällen drog jag min röv till stan och träffade jannika och annina
+ folk på lilla hölmin.
åså fick jag min älskade flaska :3 höhö !

och nu ska jag snart lägga mej i sängen och glo på alice in wonderland
med en chipspåse :D
najs de

hahahaha :D morsan vill ha en sån :p sku va najs å ha i sängen <3


this is amanda danielsson signing out




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0