miss fylla 15 år

fylld med drömmar om allt
krossade drömmar
.
tjenahoppsan.
.
sov till 4 idag :p
fast jag steg upp kl 12 å käka lunch men
sen gick jag å la mej igen. de va så jobbigt å va vaken .
nå sen när jag väl steg upp gick jag typ i duschen , käkade
och for till stän. 
.
träffa emma å micke först. men sen stack micke hem och
emma och jag gick till nabben.
satt där och chillade med lite folk hela kvälling
jag fick min limpa åxå :D
.
nå sen där vid halv 12 drog jag min röv hem och då hitta jag en cyckel
i buskarna som jag baxade 8D cycklade till stan på den då
om de e nån som saknar så ligger den nära select ! :b
jag låååna barra (a)
.
nu sitter jag å peppar lite för föglö imorn dååå.
packat en massa grejjor. huvudvärkstabletter, cola, dricka, badkläder, cigg, pengar, kläder osv..




skit i de godnatt och sovgott!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0