detta är kärlek

hejhopp.
igår bestod av regn , en gnutta petter , och det soliga berget som inte var så soligt
det slira lite smått och satt å snacka om ostar å smurfar å allt va de va med andré
och sen tralla jag iväg till min kusiin och hade sleep over ;D
-
Nu är man lite sliten , men det har varit hundra ggr värre förr ^^
och nu fick jag ett extremt glädjerus.
Finns verkligen ingen flicka som är gladare än mej nu 
för jag ska

FÅ SEEEE KEEEEEEEEEENT IKV !!!!!!!
som jag har längtat, och längtat och längtat. 
Och IKVÄLL händer det.
jag ska få se bandet, som hjälpt mej så mkt.
det finns inga ord att beskriva min lycka annat är ett fedt
-
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :DDDDDDDDDDDDD
Men inte ens det,

En gång tänkte vi på resor
Kort varsel bara ge sig av
där varje flygning blev en snabbkurs i att gå under

Jag hade en vän som kallade mig känslig
som kanske kände mig för väl
men den versionen utav Joakim är försvunnen



 

Jag kastar stenar i mitt glashus
Jag kastar pil i min kuvös
Och så odlar jag min rädsla
Ja, jag sår ständigt nya frön

Och i mitt växthus är jag säker
Där växer avund klar och grön
Jag är livrädd för att leva
Och jag är dödsrädd för att dö

Men älskling vi ska alla en gång dö


peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0