Och så blev Du mitt sår och Jag blöder ihjäl

ciao bella.
jag är påväg hem nu. 
Wooho! 
-
astrid lindgrens värld var..
okay.
träffat pippi och emil och tengils vakter och jonathan lejonhjärta och karlsson på taket
osv osv.
trallade omkring där i hettan hela dan typ.
men det var gulligt där.
och julanda älskade dt.
men jag behöver faktist inte åka dit en gång till :p 

Vimmerby är en ganska gullig stad tkr jag :)
Liknade på åland gjorde det åxå.
och det är nog bara i sverige man kan ragga med en helt vanlig volvo :b 

Såg dessutom eclipse på bio igår :D 
shittbrää.
Och så spanade jag på thailändska pöjks. mumma ;)
-
idag har vi typ.. shoppat lite granna, finns inte precis så
många butiker där men. nog hittade man lite iaf.
köpte lite grejjor te kattungen åxå.
den kmr ju snart . om lite mer är en månad om jag räknat
rätt ♥
-
kmr väl kanske lite bilder sen. om morsan tog några. 
och btw så raggade jag aldrig på jonathan lejonhjärta.
Han var inte snygg D:

HEJDÅ :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0