jag har all tid i världen

Lovar du att vara ärlig? om jag måste så

Du heter: Amanda

Smeknamn: har väl inget speciellt, annat än typ amandus, amando , och ofelia kallar mej dodo :b

Låt som när du är ledsen sörjer till? Beror på vf jag är ledsen, låtar som passar in på mitt problem typ. brukar väl bli petter , håkan lr kent oftast

Beroende av: tobak .__.

Vem behöver du mest just nu: jadu

Vad tror folk om dig? jag vet inte jag , kan int riktig läsa tankar :O

Stämmer det? antagligen inte,

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är bra på att kyssas ! och att jag har fina ögon och fint hår är väl några av de vanligaste komplimangerna jag får

Vad säger du för att imponera på någon? jadu jag vet inte :b

Hur imponerar man på dig? hum, jag vet inte precis :s

Brukar du skratta för dig själv? ungefär hela tiden :b

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? okej haha visste jag ju :D jo det gör jag :) puss

Var bor du? Åland , jomala , gottby

Trivs du där: på sommarn är det helt okay men på vintern vill man bara bortbortbort

Äger du några converse: Joopp :)

Sprit, cider, vin eller öl: cider lr sprit . lätt

Brukar du bli för full: man kan aldrig vara FÖR full.

Vad har du för mobil operatör: GSM Åland.

Är du allergisk i mot något: näej ?

Nästa mål i ditt liv: stockholm

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast?
tommy

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle komma till lumparsund typ

Antal timmar sömn inatt: någorlunda mkt

Sov du ensam: jupp

Brukar du komma i tid: njaaaa, int så jävla bra på de

När mår du bra: när jag är med folk som jag tycker om

När blev du fotad senast: Lördags

Hur känner du dig nu: trött och glad :)

Vanligaste färg på dina kläder: typ rätt många olika

Vad tycker du om fötter: mystiska

Vad saknar du: Lillängen!

Hade du en bra kväll igår: bakis såsatan så njä

Favorit dryck på morgonen: vatten!

Rakar du benen: men jo

När brukar du oftast gå och lägga dig: sent som fan

Är du blyg? med folk jag inte känner så bra jo.

Sysslar du med någon idrott: näej , e för lat för sånt , men rider gör jag ibland

Vill du hellre ha mail än brev: brev är personligare så jag tror brev

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: alltså , både och typ

Har du spytt offentligt: jaaooo..

Är du nöjd med ditt liv: ibland

Är du bortskämd: både och

Vad gör du i morgon: åker till stugan D:

Vad är det värsta du vet? myggor!! skitsnack oc lögner

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? jadu, har jag inte riktigt koll på

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? KISSIE! lr int. men gerard way.

Vad längtar du till? kattungen , och onsdag <3

Har du bra vänner och äkta vänskap? jo

Vad använder du för shampoo? ...Kommer inte ihåg vad det heter utantill.

Vad är det finaste du fått? jadu. nåt fint. ^^

En speciell dag du minns: det är många

Hur gammal är du: 15

Om fem månader: den som lever får se

Du samlar på: kramar ;)

Gröna eller röda äppeln: GRÖNA!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: emma , om jag ringer nån

Gillar du golf: älskart ;D lr inte

Vilken tid gick du upp idag: när morsan ringde å väckte mej D:

Har du sovit i din egna säng inatt: joopp

Har du strumpor på dig nu:

Är det okej att gråta: jo

När grät du senast: lördags D:

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa ny tele är väl de första xD

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, vad spelar de för roll om man har en tyglapp m ett namn på sina kläder lr inte ?

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Seeent.

Har du piercing: näj

Vill du gifta dig: isf ska de inte va i kyrkan

Vill du ha barn: har inte bestämt mej om jag vill lr inte

Solar du ofta: när jag känner för.. vilket inte är så ofta :P

Är du bra på att laga mat: njaaa..

Är du flygrädd: nope

Hur vig är du: inga alls :P

Är du musikalisk? int va jag märkt :P

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten lr cola

Vilken är din favoritglass: B&J strawberry cheescake lr grandi :3

Tror du på ett liv efter döden: yep , men inte som mej själv utan som nåt annat

Tycker du om sushi: Har aldrig provat, men sku gärna göra de

Vad äter du helst när du ser på film: godis

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du tandläkarskräck: jag har nog vant mej efter att jag hade tandställning

Är du morgon- eller kvällsmänniska: nattmänniska :p

Vilken ögonfärg har du: bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: jo det har jag nog gjort många ggr

Biter du på naglarna: jao när jag är nervös lr rastlös

Röker du: jo aldeles för mkt..

Senaste låt du hörde: vi kommer att dö samtidigt - säkert! spelas nu iaf


Postat av: micke

ey dude du glömde minster på smeknamn;D

2010-07-18 @ 00:22:58
Postat av: amanda

haha ah juste ;)

2010-07-18 @ 23:27:47
URL: http://amandanivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0