Do you have a map? I got lost in your eyes.

hejhallå.
orkade faktist inte skriva igår , flååt!
men vad gjord jag igår ? 
typ, chilla bananen på dan barra och sen drog jag mej
in till stan och träffa tommy, nån oskar, annina & julia. 
vi typ tralla runt på stan ett tag och sen for jag,tommy och oskar
te tommy .
.
idag ska jag typ.. ligga i sängen , städa råttburen och duscha
och sen ska jag träffa emma :) får se vad fan vi hittar på.
.
och imorn drar jag till swe tills på fredag.
jag och familjen ska te vimmerby ^^
astrid lindgrens värld och grejjor vetni ;) 
haha men tror de endå kmr bli helt okay för tror vi har tid
för lite shopping å sånt sen åxå.
Men kommer dö av värmen , totaly DD':

.
.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0