kiss me , i'm shitfaced !

hej hörni
-
dagen har tillbringats mest i sängen. och i stallet
där jag satte å försökte prismärka grejjor inför imorn.
yee ska upp typ vid 8 lr nånting (y)
och så ska jag stå där till fucking 3 på dan, jobbigt
men hoppas på att man får lite money iaf.
-
efteråt kanske jag drar och tar en fiika m janina
för hon råkar ju va HEMMA ! :D
-
nå ikv var vi iaf in the backe. sen kom mr lybeck så vi gick ner te
lilla holmin och skulle simma men det vart inte så mkt med de för
andré var en feeegis D:
så vi gick tillbaka , sen ha vi ba trallat omkring
emma å jag va på kiik te dileva. ojoj .
den snubben har problem
-
AH en fluga anfallde mej just! :O 
ehe amen iaf .. xD
-
imorn hoppas vi på att det händer mer än idag.
men de är klart de gör ;;;) 
emma och jag är på G !



peace!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0